vr 14 nov 2025

Meer Gasten Aantrekken met Neurohoreca


71% van de horecabezoekers bekijkt vooraf de website. De eerste indruk online is dus vaak beslissend. In deze training ontdekken deelnemers hoe ze via website en social media de onbewuste knoppen van het brein kunnen bedienen. Met de juiste beelden, woorden en psychologische cues verandert vluchtig scrollen in daadwerkelijk kiezen of reserveren. Opnieuw is deze training gericht op praktische technieken die ondernemers en hun marketeers direct kunnen toepassen voor meer gasten.

Wat je kunt verwachten

  • Hoe je met psychologische triggers in beeld en tekst direct het brein aanspreekt.

  • Welke principes zorgen voor meer klikken, reserveringen en hogere conversie.

  • Hoe je social media slim inzet om onbewust gedrag te sturen en gasten te trekken.

  • Hoe het brein omgaat met reviews en hoe je deze positief kunt beïnvloeden.

  • Welke kleine, evidence-based aanpassingen het grootste verschil maken in de digitale gastreis.

     

    Voorbereiding: Ter voorbereiding vragen we je een korte vragenlijst in te vullen.

Meld je hier aan!

23 maart 2026 I 09:00 - 13:00 Foodyard Emmen I James Cookstraat 14

8 juni 2026 I 09:00 - 13:00 | Foodyard Amsterdam I Jan van Galenstraat 4

15 juni 2026 I 09:00 - 13:00 | Foodyard Nieuwegein | Structuurbaan 10

30 maart 2026  |   09:00 - 12:00   | Foodyard Schiedam | ‘s-Gravelandse 391

Follow up training

13 april 2026 I 09:00 - 13:00 Foodyard Emmen I James Cookstraat 14

29 juni 2026 I 09:00 - 13:00 | Foodyard Amsterdam I Jan van Galenstraat 4

6 juli 2026 I 09:00 - 13:00 | Foodyard Nieuwegein | Structuurbaan 10

22 juni 2026  |   09:00 - 12:00   | Foodyard Schiedam | ‘s-Gravelandse 391

Meld je aan