Een betrouwbare samenwerking
Wanneer je verantwoordelijk bent voor honderden maaltijden per dag, wil je zeker weten dat je op je leveranciers kunt rekenen. “We kiezen onze horecagroothandel via aanbestedingen, waarbij we verschillende partijen vergelijken op allerlei criteria. Bidfood is nu drie keer achter elkaar als beste uit de bus gekomen. Dat zegt natuurlijk al iets over de samenwerking,” vertelt Erick.
Naast de kwaliteit van producten speelt ook persoonlijk contact een grote rol. “We hebben een vast contactpersoon, onze accountmanager Martijn van der Zwan. Hij kent ons en weet precies wat we nodig hebben. Dat maakt het samenwerken zoveel makkelijker. Ook de serviceafdeling is top, de lijntjes zijn kort en je wordt altijd snel geholpen.”
Leveringsbetrouwbaarheid en flexibiliteit
Een bedrijfskantine kan niet functioneren zonder een betrouwbare bevoorrading. Op dit vlak scoort Bidfood hoog, volgens Erick: “De leveringen gaan goed. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er een vertraging is, maar dan krijgen we altijd even een belletje. Dat is fijn, want dan weten we precies waar we aan toe zijn.”
Ook de online voorraadcheck van Bidfood wordt in de keuken van de Gemeente Den Haag veel gebruikt. “We bestellen altijd twee dagen vooruit, zodat we zeker weten dat alles op tijd binnenkomt. De online voorraadcheck is hierbij super handig. Als een product tijdelijk niet op voorraad is, kunnen we meteen een alternatief kiezen. Dat voorkomt verrassingen en zorgt ervoor dat we flexibel kunnen blijven inspelen op de situatie.”