‘Veel vraag naar premium snacks’
Volgens Marcel Gonzalez, Business Consultant Sales van Bidfood, passen deze croquetten perfect binnen het “vernieuwende gamma” van Bidfood. “Er is veel behoefte aan moderne ‘3.0’ varianten van bekende snacks”, vertelt hij. “Verrassend en ambachtelijk, met unieke smaken. Wij nemen die graag in ons assortiment op. Zoals nu met de Croquetten Boutique; je proeft dat er veel ambacht, liefde en aandacht zit in deze croquetten. Als horecaondernemer kun je je daarmee echt onderscheiden. Zéker met de vele unieke smaken, zoals de beef/chimichurri, één van mijn favorieten. Ook in het opkomende plantbased segment zijn er bijzondere varianten beschikbaar, die net even anders zijn dan de bekende vega(n) kroketten. Daarnaast staat zowel de naam áls de uitstraling van deze lijn als een huis. Er is een markt voor premium merken en de Croquetten Boutique hoort daar zeker bij. Hiermee spreek je een breed publiek aan, van fijnproevers en flexitariërs tot snackers die graag iets nieuws proberen.”